Brev:
Vitaminer og hårtab
4. september 2012
Alder:
3 mdr.
Vitaminer og hårtab
Hej Helen.
Her under amningen fælder jeg ekstrem meget. Derfor har min frisør rådet mig til at tage ekstra B-vitaminer, men må jeg det? Jeg tager en alm multivitamin samt fiskeolie.
Med venlig hilsen
L